Tuan Punya Cerita

My photo
Somewhere Over the Rainbow
I am no Nyonya.

February 27, 2011

Zaman Tingkatan Enam

Yosh!
This tyme, aku nak crite sket zaman2 aku tingkatan enam - zaman yang paling banyak ajar aku how 2 survive in this wild2 world (I Will Survive gitu kan). hihi. Aku maleh nak crite bebanyak sebenarnye, thats why kali ni banyak gambar sket.
sedikit maklumat :
Place - Sekolah Menengah kebangsaan Taman Ehsan, Kepong. 
Year - 2007/2008


okke. As yu can see, atas adalah barisan classmates aku tyme Form 6 dolu2. Memacam gaya ade. Tapi semestinya, aku la yang paling cute (cakap dengan rasa konpiden yang melimpah ruah). haha.


Tyme ni ade seminar paper STPM peringkat daerah kot (if im not mistaken la) dekat Sekolah Menengah Teknik Gombak. Besau sekolah tu. Tengok muka aku yang sadis tu. Aku baru lepas demam panas tiga hari. Rasa tyme tu nyawa aku da kat ujung2 kot. Alhamdulillah, i'm still here,though. hehe. Sesape nak nombor tepon amoi2 ni, call me okke! haha! kiddin'!sume da ade 남자 친구 okke. haha. wekk!!


Ni plak lepas abes seminar tu. Kire gamba kenangan la ni. Fizal tengah tengok awek die tyme tu. tu tang xpandang kamera tu. haha! FYI, we all love to take pictures okke! Espescially me and Cik Bespren. haha. kan mek??


Tengok tu aku buat YES!. haha. Tyme ni sekolah kitorang de buat fire drill. haih. How ai miss that tyme. 
(aku memang suka fire drill ni sebab bule skip class.haha!sory cecikgu!)


This pic was taken before Puan Adibah (she's garang woo!! but she's still sweet) pindah to Pahang (if im not mistake la). Zaireal dengan Nizam had to jengket2 sebab dorang pendek! haha. Just joking guys! Korang tinggi woo. Tinggi. Awan yang pendek. haha.


Mana ada kamera,disitu ada aku. haha.


Tyme ni tyme Lower 6. Before Nenek Salina & Macik Farah keluar Form 6. huhu. Wait up. Aku & Cik Bespren bukan Hellgirls okke. Tangan sape tah yang gatai buat tanduk kat kepala kitorang tah. huhu. Kitorang memang suke jadik budak jahat ni. Kalau orang kata SENYAP, kitorang BISING. And vice versa. hihi.


Acara favourite siot!! Nampak tak nasik lemak tuh?? Korang taw tak nasik lemak tuh adalah nasik lemak paling sedap dalam dunia ni?? Tawu tak??? Tak tawu?? Ni nak kasik tawu. Nasik lemak tersebut yang dikenali sebagai Nasi Lemak Mak Itam adalah nasik lemak paling sedap kat dunia ni! Nasi Lemak Antarabangsa pown tak sesedap nasik lemak ni taw! Tak payah nak buat restoran2 ni, bukak kedai kat tepi rumah pown sedap woh. haih. Lapo la pulok. 
(Zam, aku promot nasik lemak mak ko ni. komisen2) 
hehe.



Ini tyme Majlis Restu STPM. Maria & Jingjing nak buat muka comel je. haha. Tapi tatap tak buleh lawan kecomelan aku okke! haha.


Hahahah!! Malu a dapat duduk sebelah lengcai! Tengok 2 aku blushing2. haha. Cik Bespren jeles! haha!
Siot.



Cecikgu Form 6 yang wa cakap lu, the most spoting teachers we've ever had. Even lecturers aku pown tak spoting macam tu taw!


The sweet lady sitting in the middle is our Macroeconomics teacher, Cikgu Noraisah. Tengok kat sebelah kanan meja 2. Dah bertempek slip exam. But masing2 still sempat mencapap lagi padahal exam da dekat kot. haha.

Cikgu Farainaz. She's like a mother for us. Yang best nye, aku skor paper mikroekonomi beliau. haha! Bangga2. hmphh2.
 TERIMA KASIH CIKGU!


Haa. This lovely lady here known as Cikgu Aza. Our homeroom teacher. Also like a mother and also father for us (Cikgu Aza ni garang wooh! Jaga2) .hihihi. Cikgu Aza ajar kitorang subjek sejarah. Paper beliau pown aku skor! haha. Bangga2.
  TERIMA KASIH CIKGU!
(Cikgu,ampun,saya curi gamba cikgu kat FB cikgu. hehe.)


And also for cikgu subjek Pengajian Perniagaan - Cikgu Salmiah and Cikgu Hasanah,
cikgu Sejarah - Cikgu Wan Nafsiah 
cikgu Makroekonomi - Cikgu Noraisah 
cikgu Pengajian Am - Cikgu Rahman (aku still ingat crite beliau pasal cucur udang and cucur badak 2, lawak kot!)
Teacher MUET - Teacher Feiruzie.

TERIMA KASIH CIKGU! 
(huhu. rindu nak cakap macam ni lagi.)

***************
 :: Tyme Form 6 ni la, aku kenal hidup, aku kenal kengkawan yang buleh dikatakan kengkawan dunia akhirat, aku kenal cikgu2 yang spoting habis. Ramai yang kata masok Form 6 ni untuk orang2 yang tak dapat tawaran IPT. Takde masa depan la. Nanti bila dah habes Form 6, susah nak dapat tawaran mana2 IPT la. 
TOTAL CRAP!

 Kitorang suma bule dikatakan succeed kot. hehe. Actually those lame excuses was made by those yang tak pernah join Form 6 pown. Kalo yang pernah join Form 6 ade cakap macam tu, tu maknanya die PEMALAS tyme die form 6 dulu. hehe.::

**************

 Okke la. Got to leave now. Da pukul 4.30 a.m. la giler. Ngantok. hihi.

1 comment:

  1. auww! thanx miss bespren!
    (aku ko pggl cik bespren kan)
    haha.
    p/s ; follow me follow me!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...