Tuan Punya Cerita

My photo
Somewhere Over the Rainbow
I am no Nyonya.

July 29, 2010

chenta pertama ku..

assalammualaikum!!
huyyo! we meet again hah!
hehehe
CHENTA PERTAMA KU..
haha.kompem korang terfikir, sape la gerangan orang 2 kan.
hehehe. dengar dulu cerita aku.
aku start jatuh chenta pandang pertama dengan 'die' ni dari aku darjah enam.
kehenseman yang terserlah membuatkan jantung aku ber'thumping2'.
hensem??actually not that hensem la. 'die' ni bole dikategorikan dalam kategori gigi banyak a. tapi x la berterabur gitu. 2 da hudduh sangat da 2.
suara 'die' - adalah 1 kewajipan bagi aku untuk dengar suara 'die' before tido. gile kan aku??
ni da tersangat2 jatuh chenta da la ni.
tapi sayang, aku ' tak buleh nak bersama dengan 'die'
bukan sebab mama & abah halang, tapi sebab.....
'die' ni sebuah PIANO!!
gile nak berchenta dengan piano???
hahaha!!
GOTCHA!
aku start obses dengan piano masa cerita WINTER SONATA lagi.
die punye music arrangement was soooooo0o0o wow!!
i juz love it!!
Now, Yiruma is my favourite pianist alongside with Yuki Kurahmoto (i guess la nama die yang ni.die yg composed my grandfather's violin). This blog's song is one of the Yiruma's. Maybe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...