Tuan Punya Cerita

My photo
Somewhere Over the Rainbow
I am no Nyonya.

September 13, 2010

KengKawan..Yeah!

Assalammualaikum!
hehehe.
Hari ni dah raya ke-4. Mak aih!kejap je kan. lagi 3 hari, dah kena balik KL.waaa!!!!
Sangat tidak best! Bukan pe, selagi aku xdapat jelajah seluruh Kedah ni, selagi tu aku x puas ati.heheh.

Kengkawanku.
Post kali ni, aku nak cerita pasal kawan2 baek aku yang aku anggap, kawan2 dunia akhirat ku.
Kenapa sampai macam tu sekali ko?? Dunia akhirat kot!
hehehe. Ye a.
Aku rase aku la manusia paling bertuah di muka bumi ni bila aku dapat kawan macam dorang tu.
Aku cerita sorang demi sorang okke.

TENGKU FATIN NABILA

Kawan aku yang boleh aku katakan, kawan baek aku yang teramat baek.
Kitorang kalo bab2 bergusip or yang sewaktu dengannya, pergghhh! Wa cakap lu, sampai x pandang kiri kanan atas bawah da taw. heehe.
Aku stat kenal ngn Mek (panggilan aku ke die) masa Form 4 lagi. Mase 2 aku baru pindah dari Kedah. So, mase first2 2 aku dapat tempat duduk sebelah Mek.
"hi."
2 je.
hahahahaha! bongek! Aku ni da la pemalu tahap kongkang. huhuhu.
lame2 pas 2,
"nama pe?"
"amanina,awak"
"fatin nabila"
. . . . . . .
nabila? macam nama aku. hahaha.
yang aku ingat la 2 je dialog pertama kitorang sebab pas 2, aku pindah masuk kelas sains. Aku ingat cerita aku ngn mek ni takat sini je. Rupa2nya....
___________________________________________________________
Eh2? Mek pown 1 sekolah ngn aku mase form 6. hahaha. Kalau da jodoh..
keh2! Kitorang stat rapat mase form 6 ni la. 
Aku ingat lagi membe aku, Zam, pernah cakap kitorang ni muke anak orang kaya. sombong.
hahahaha.

Pernah 1 hari di bulan Ramadhan, abah aku accident teruk, sesangat teruk.
Mama da pergi hospital dulu. Tinggal aku kat rumah..tunggu result abah.
Macam orang bengong da aku ni. Serius dow. 
Aku pape hal, aku kontek mek dulu.
Mek datang umah aku, pas 2 die teman aku g hospital.
Ya Allah..
Aku rase tyme 2, aku da jumpa kawan baek yang orang selalu dok sebut, susah nak cari.
kawan tyme kita susah. haaaa. yang 2 yang susah nak cari.
Tapi Allah bagi aku kawan 2. Memang akan aku precious Mek dunia akhirat la.
Kitorang maintain kawan sampai sekarang kot. Eventho kitorang masuk laen universiti.
Mek Uniten. Aku UniKL.
But still, kitorang bule teroskan aktiviti peberet kitorang.
Gosipping.
hohohohoh!!
kan Mek??


ROSNIZAM SAHAR
yuhooo!!zammm!!!
hahaha!
aku paling suka menyakat membe aku sorang ni.
Sebab Zam ni, manusia paling baek pernah aku jumpa kat muka bumi.
Sepanjang aku kawan ngn die, walau sebesa darah kuman sekali pown, die x pernah buat aku menyentap, sakit ati, menangis, meroyan and segala "M" burok yang laen la.
Serius..talak tipu punya a.

Zam ni, kalau kitorang mintak tolong die, xpernah die merungut ngokngek. Die buat je. Aku kenal zam ni mase form 6.
Aku tengok die kan, cam nerd je. bile da kenal...NERD???
hellllooooooo!!!!!!NERD???
huhuhuhuh.
kalau gelak, Masya-Allah, lady gaga pown tuka tajok album die yg Fame Monster2 ke Fame Zam.
sebab die ni gelak, buleh retak seribu segala jisim2 yang de berdekatan beliau.
huhuhuhuh.
Tapi gelak die 2 la yang aku rindu skang ni. gelak jin. 
hahaha.

____________________________________________________________________

hurmmm..
ni la 2 manusia yang paling ........
huhuhuhuh. cannot say deh.
huhuhuh.
bukan 2 je ni kawan baek aku. ramai lagi.
tapi 2 ni la yang aku bule cakap aku banyak terhutang body ngn dorang.
uik?body???eh2!Budi2!
terhutang budi.
hehehe..
pape pown, I LOVE YOU GUYS!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...