Tuan Punya Cerita

My photo
Somewhere Over the Rainbow
I am no Nyonya.

January 24, 2011

Welkem 2011!

2011
Aku ni da semakin muda remaja.
Blog ni aku nengok da bersawang gamaknye.
Atok spedeman pown buat web kat sini.haih~
Banyak ilmu blogging2 yang aku still cetek ni.
Nak kena gali 7 kaki dalam,3 kaki lebar kot baru mantap ilmu memblogging aku ni.
hehehe.
Tahun ni aku berazam.. (tiap2 tahun aku de azam,tapi harem.1 pown aku x buat.hebat kan??)
Aku azam nak KUROS!
Yang ni, memang aku nak buat.
Kuros aku bukan untuk nak melawo,tapi untuk cik puan mama.
Sonang cik puan nak sponsor baju rayo aku nanti.
Nak2 dalam 5 6 pasang.
Glemer cik senah oi!hehe.

(gamba ni xde kaitan langsung dengan post kat atas ek.
harap inform.hehe.)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...