Tuan Punya Cerita

My photo
Somewhere Over the Rainbow
I am no Nyonya.

February 25, 2013

Tak Boleh Blah..


Yosh!!

Assalammualaikum para gegadis dan jejakas sekalian..
Dah setahun lebih kan aku tak update blog ni. hihihi.
Dah 2013 dah kan. Aku ni dah tak muda tapi tak tua lagi. haha.
Taknak mengaku diri dah tua siot! hahaha.
Umur2 macam ni perkataan tua tu agak taboo sikit ye, makcik2 maklong2 sekalian.

2013.
I'm already in my final year bebeh!! wuhooo!! *clap2*
Tapiiiii....
Mau tau la kan macam mana final year students looks like. Serabai.
Tonnes of assignments, term papers, final year project, banyaaakkk woooo!!
Tapiiii...
In Shaa Allah, aku akan cuba sehabis baik, sehabis terar (orang utara panggil 'terror' tu 'terar') untuk final year ni. Bagi 4 tahun yang aku dedicate kat MIAT ni berbaloi-laboi. Go Nina Go! (cheerleading style skit.meahaha)

2013.
I'm still fangirling over Anuar Zain. Tapi takde la over macam dak perempuan dari Planet Matoki yang obses Kpop sampai nak tukar nationality semua tu. Aku 1 Malaysia hokke!
IM4U gittewww. IM4U uuuuuu~ IM4U uuuu *everybody sings with me!* hahaha.
Recently ni, konsert Anuar Zain kan? Aku tak pergi pun sebabnya....aku tak suka tempat2 crowded ni. Boleh sakit jantung aku stay kat tempat crowded ni. (over kak bedah!)
Plus, aku ni jenis perangai hasad dengki tak boleh blah sikit. Tak boleh dengar or tengok gegadis2 myspace jerit2 ala2 fangirl Kpop tu. Sat lagi ada yang kena penampar bayangan gurauan baq hang (macam gampang).
Anywaysss.... I LOVE YOU ANUAR ZAIN! kyaaahhhhhh!!!
(hamek kau.capslock aku bantai. Roomate aku tengah sedap dok bahan aku minat sangat kat Anuar Zain. eleh. Yang dia minat Justin Bibuuuurrr tu tak pe plak. Tak padan dengan dah tua! blewwwkk!!)

2013.
Misi: DIET. *sorok muka dalam bantal*

=)






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...