Tuan Punya Cerita

My photo
Somewhere Over the Rainbow
I am no Nyonya.

September 23, 2011

Girl's Day Out!

Yosh!
Assalammualaikum and Ni hao ma?? Hao2. haha. Lately ni, aku rajen kan update blog. Dah la next week full dengan quizzes and midterms and presentations. Gempak2. Nak risau apa nya. Saya kan pelajar pintar. haha. 

Girl's Day Out.
Actually acara jimba berjimba ni dah lama dah. Just baru sekarang terpikir nak update kat ceritaslempet ni. wakakaka! aku ni memang outdated kan. kikikiki.
That tyme, we were hangin' out at Pizza Hut, Nilai. Gempak tak kitorang? Study dekat Selangor, makan dekat Negeri Sembilan. perghhhh!! hahaa!




*drooling*
(FYI, after aku upload je pic ni, perot aku teros bagi Keroncong 
untuK Cik Timah.huhu)

Spaghetti Bologneese 
Gosh! Feveret nih!
*taptaptap*

Mereka2 yang sememangnya kaki jimba!
*cuba teka pizza yang tinggal sekeping tu sape yang kebas 
dulu?* hahaha!

meet Disie and Jibam!
*awatla muka ceq lagu tu Jibam woi..haha!*



At last!me in the frame!wuhoo!
*selekeh benau shawl aku. itu namanya SHAWL 
BELITSUKAATICIKTIMAH. haha!*
(one of my fav pose,gigit sudu!)



meet Maria NaraSFM!
kecik bukan sebarang kecik,
kecik berasal dari Melaka,
jangan lari dari bayau duit kelas,
silap2 bergegau pintu bilik anda.
*jadi pulak pantun aku ek. haha! another pose me with the sudu.ko bajet ko
comey a tu??heh!*

CikTennagilaJongKook is on the very left side.
piza ada sekeping lagi tu. sape nak,angkat kening sebelah kanan tinggi2!
*kan ai da cakap, ai ni tak berapa nak fotogenik sangat.
hahaha!*



Bab2 makan memakan nih, serahkan je la pada yang pakar. 
kan CikTenna kan?? ;)
*again.me with the weird faces. ish2. orang tengah excited bincang hal2 
negara nih.*





Annndd yupp!
Ai guess that's the only pics ai have. Actually we've been to many places.
Tapi tawu2 je la kan perempuan. Kalau shopping, gajah beranak depan mata pun buat dek je. hahaha!

Fer my mateys, 
next tyme kite jimba2 lagi ek! haha!
tooddles folks!
and Abandon the ship!!
*bajet pirate ah kau!heh!*
dari saya,
Nyonya Adzhar.

yeah..ai know..ai know..
T_T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...