Tuan Punya Cerita

My photo
Somewhere Over the Rainbow
I am no Nyonya.

September 14, 2011

Mamat Kepala Hijau

Yosh!!
Holla!como es tas???bien2.haha. anyway, how's my new blog?? mengada gile kan??with all this pinkish stuff,yeaaaahhh...i know it's a bit annoying. Daaa!who cares! Suka hati mak le nak pink2 kan. Imma girl who just recently become a girl. Got it?? hahha! 
*actually niat di hati nak handsome kan blog ni.tapi ter'cute' kan la pulak.dats the true one.hehe.*

This is the real stuff. 
Sape pernah tengok 'The Mask', sila angkat kening sebelah kiri anda!! haha. Seingat aku la kan, this movie came out before i started my tabika. Haaaa! Lame gile dah kot! Back then, Jim Carey was sooooooooooo handsome!! *dulu je la,he's becoming an old man now. But a very cool old man!heheh*. 


But i was so outdated, i remembered watching it when i was in Darjah 2. Gile outdated kan??kalau tak,takdela baru skarang aku tengok 'A Walk To Remember'.hihihihi. 




Kepala hijau. A very big whitey teeth. haaaa. Movie ni bapak cool gile sampai rosak tape die sebab aku asyik replay je. CikPuan pernah ugut nak buang tape tu sebab aku rajen sangat buat homework. haha! But from this movie i think, i learnt English. Taw ape words yang aku belajar?? "Somebody stop mee!!" dengan "SSSssmoking!" hahaha!


Scene - Abah came to pick up me at school one day when i was in Standard 2.


Baginda Abah : Amacam sekolah hari ni?Best?
Nyonya Adzhar : Ssssmooking!! 
Baginda Abah : haish..banyak sangat tengok The Mask nih..
Nyonya Adzhar: Somebody stop mee!!
Baginda Abah : =.=''
Nyonya Adzhar : *tersengih2 cam kambeng gurun*


Saje nak men'noob'kan lagi diriku ini, aku baru tau yang Cameron Diaz adalah heroin movie tersebut. ish2. neway, there was a scene yang aku suka gile! *actually banyak scene yang aku suke gile.*Cuba teka scene mane?? the 'Cuban Pete' scene! cikcikkedumcikcikkedum! Hit it!!






Best kan?? Pasal ni la aku pernah terjatuh chenta sekejap dengan Jim Carrey ni. Sekejap je! Tak boleh lelame. Nanti marah Shahrukh Khan ai. wakakaka!!


Aaannnnddd yyyyyyyyeeeeaaapppp!!
I've got tonnes of ASSignments to be done.*bajet pelajar pintar la ko kan??padehal nak layan Running Man*
Toodles folks!!
and SSSSSSmmmookking!!
dari saya,
Nyonya Adzhar.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...