Tuan Punya Cerita

My photo
Somewhere Over the Rainbow
I am no Nyonya.

September 11, 2011

Sesi Raya Meraya!


Yosh!!
Lama jugak aku tak update blog ni kan?? Dah bersawang-bawang aku rasa. haha. Neway, rasanya tak lambat aku nak wish Happy Eid Mubarak kengkawan!! Mintak ampun  mintak maaf la dari hujung rambut sampai hujung kukukakikakakku andai pernah terkasar bahasa, terkasar perangai cam aku terpelangkung korang ke kan (rasa2nya aku tak pernah buat cam 2 coz i'm such a sweetie pie~haha!), terkutuk belakang dan depan, dan segala macam 'ter' la kan. haha!

Annnnddd yyyuuuppppp!!
This year raya, it was quite awesome actually. Coz' penuh dengan makanan yang full of awesomeness!!! Yeahhh.. To those who knows me, I'm quite an eater actually. Not quite la, BANYAK MAKAN senang crita! hahah. but like i give a damn bout that . naaaahhh! hahaha.
And also, this time raya, aku dengan beraninya bergaya dengan kebaya nyonya and 4 inch wedges! wakakaka! pelik tapi inilah hakikat! hahaha.

See??'Nyonya Adzhar' is wearing Kebaya Nyonya. fit me well!
kekeke!

We-love-nature theme this year.
(Abah is not in the frame!! wuarghhh!!!)

With deary Mak Dah.
And yup,i'm the tallest this time!wohooo!!

 Ini Rendang Tok. Bukan rendang yang dibuat oleh Tok saya. 
(tak dapat nak snap gambar rendang tok yang dah siap masak. huhuhu)


 Barang sesiapa yang tak tahu ini apa, YOU ARE NOT MALAYSIAN OK!
(okke-la.bagi yang noob,ini ketupat daun palas.hanya wujud di kutub utara semenanjung malaysia sahaja)


Ini Laksa Kedah. 
Repeated, Laksa Kedah!!


 With CikPuan. 
"Wassap with ur face dude??"
haha! this is one of my fav expression yaww!


Gangsta kampung with errrr..ANTM bebeh! 
hahaha!! 


 Model Sunlight! kekeke!
yeah! Maksu's rulezzz!!


BBQ time!!
All time favourite nih!! 


specially marinated beef by Chef Nina!
(padahal...) 


Raksasa!! help watromen!!
(am dead if he saw this pic!)
but you won't do that,rite kazen?? haha!


Actually, banyak lagi gambar2 raya. I think almost 200 something. woah! Banyak kan?? haha! Saje je letak sikit2. (padahal malas nak edit and tunggu upload). haha!

Baek-lah!
It's already 5 in the morning. zzzZZZzzzZzzzzzZzz...
but before that, 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!
dari saya,
Nyonya Adzhar!

kunun nak buat muka garang Nyonya Mansor la ni.
Dah macam orang kena strok je aku tengok!
wakakka!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...